Tuesday, August 09, 2005

Fenomena Mawi



Petang ini, masa dihabiskan dengan melayari website http://mawifc.com , lamatweb untuk peminat2 Mawi - Akademi Fantasia 3.

Emh, sudah hampir 2 hari berlalu.Hingga sekarang fenomena Tsumawi tetap terus diperkatakan. Dan hari ini, semasa menjengah ke kedai sekejap untuk membeli makanan tengah hari, hampir semua surat khabar mempunyai tulisan masing2 mengenai Mawi. Sungguh fenomena lah mamat ni. Cuma tertarik dengan sebuah akhbar tempatan, yang turut meletakkan cerita Mawi dimuka depannya. Bezanya, perspektif penulisan mereka adalah melalui cerita daripada tunang Mawi (emh..comel jugak...). Kata tunang Mawi, dia tahu Mawi tak kan lupa janji. Janji Mawi pada dia sebelum Mawi masuk AF3. Dan juga dia turut menceritakan mengenai saat-saat perkenalannya dengan Mawi (bagaimana jumpa, dimana jumpa, apa Mawi ajar dia..etc .

Dan di website MawiFC.. banyaklah mula mempertaruhkan komen tentang sikap tunang Mawi yang sungguh naif, menceritakan kisahnya dan Mawi. Nak baca komen2 tu. Pergilah layari site http://mawifc.com. Tapi perlu diingatkan, kena daftar dulu sebagai FC. Macam mana saya tahu? heh, saya pun dah daftar sebagai MawiFC!

Hahahahahahahahahah! Mawi.....World!

No comments: